Snack στη θάλασσα

διαιτολόγος Τρίπολη Το κολατσιό στη θάλασσα είναι πολύ σπουδαίο, δίδει ενέργεια, συμβάλλει στην υγεία και τη σιλουέτα μας. Γι’ αυτό το λόγο: 1. εξοπλιστείτε, οργανωθείτε, 2. κάντε τον κανόνα “2 έως 4 ομάδες τροφίμων”, 3. βάλτε φρέσκο πράγμα..   Καλές βουτιές λοιπόν..   # # Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Τρίπολη, Μπερτζελέτος Δημήτρης

μαθαίνουμε ποδήλατο, κάνοντας ποδήλατο

Διαιτολόγος Τρίπολη ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟ.. Όταν μαθαίνεις ποδήλατο ασφαλώς υπάρχουν κανόνες, όπως: «συνέχισε να κάνεις πεντάλ».. Είναι όμως ελλιπείς, περιέχουν εξαιρέσεις και αστερίσκους.. Καλοί οι κανόνες, όμως το βίωμα και η παρατήρηση υπερέχουν. Όταν στραβώσουν τα πράγματα μπορείς να βελτιωθείς εξετάζοντας τα στραβά. Δε χρειάζεται να το κάνεις μόνη/-ος. Πας σε προπονητές και έμπειρους … Περισσότερα

μια ιστορία για τη σαλάτα και η μέθοδος 3 έως 6 συστατικά

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗ “Acetaria” του John Evelyn είναι το 1o  βιβλίο αποκλειστικά με συνταγές για σαλάτα (μεταξύ 17ου & 18ου αιώνα). Εποχή Διαφωτισμού, μια εποχή άνθησης των επιστημών & χειραφέτησης.. Η «κουζίνα» δεν αποτελεί εξαίρεση, ο Evelyn δίνει τον πρώτο σαφή ορισμό της σαλάτας όπως την ξέρουμε σήμερα: «σύνθεση με ωμά, φρέσκα χόρτα, λαχανικά και μυριστικά … Περισσότερα

Social Widgets powered by AB-WebLog.com.