ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ- ΥΠΟΜΝΗΣΕΙΣ

ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ- ΥΠΟΜΝΗΣΕΙΣ, #_
Μιλώντας για απώλεια βάρους θα ήθελα να βάλω μερικά πράγματα στη θέση που τούς αρμόζει.
Λοιπόν:
➊.Καλή η HIIT εκγύμναση, αλλά δεν είναι απαραίτητη, ούτε το απόλυτο εργαλείο απώλειας βάρους.
➋. Μια χαρά είναι οι υδατάνθρακες, ακόμα και όταν θέλει κανείς να χάσει βάρος. Δεν είναι εχθρός, γίνονται εχθρός.
➌. Η ζυγαριά είναι ένας μακροπρόθεσμος δείκτης. Τρεις εβδομάδες κάποιων στοχευμένων μετρήσεων (πρωί, νηστική/-ος), θα δείξουν τη γενική τάση..
➍. Φυσική Δραστηριότητα.
Σημαντική η οργανωμένη δραστηριότητα (γυμναστήριο, στάδιο), όμως ασκήσου φυσικά σε όλο το φάσμα της καθημερινότητας (σκαλιά, περπάτημα, περίπατος κα)..
➎. Το ” “, το “επιστρέφω στις ανάγκες του στόχου αδυνατίσματος” είναι δεξιότητα.
“Εξασκήσου” σε αυτή τη δεξιότητα. Είναι πολύ σημαντικό να ξεπερνάς τις λακκούβες !

Social Widgets powered by AB-WebLog.com.