Overrnight oats ή “βρώμη αποβραδίς”

Τώρα στις “μέρες κορωνοϊού” μπορείτε να πειραματιστείτε με τροφές που μπορούν να μένουν στο ντουλάπι, τροφές που συνδυαζόμενες μπορούν να σάς γεμίσουν υγιεινά και γευστικά τις πρωινές ώρες (διαιτολόγος Τρίπολη) ΒΡΩΜΗ ΑΠΟΒΡΑΔΙΣ ή OVERNIGHT OATS.. Τα overnight oats έχουν υλικά βάσης: βρώμη + γάλα (ζωικό ή φυτικό) + ξ. καρπούς. Αυτό που μένει είναι ο … Περισσότερα Overrnight oats ή “βρώμη αποβραδίς”

Μέρες κορωνοϊού, πάρε 1 κιλό την ημέρα;

ΜΕΡΕΣ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ (διαιτολόγος Τρίπολη) ΠΑΡΕ 1 ΚΙΛΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ..🍊🍏🥦🥕 εντάξει μπορεί να μην μπορείς να παίρνεις 1 κιλό φρούτα και λαχανικά/ ημέρα. Σίγουρα 600γρ από φρούτα και λαχανικά είναι μια καλή επιλογή. Είναι τα πιο best value for money τρόφιμα, χωρίς να ξοδεύετε πολλά, τρώτε φυσικά τρόφιμα 🍊🍏🥦🥕 Είναι ευκαιρία, 👊τώρα που περισπασμοί κοινωνικοί δεν … Περισσότερα Μέρες κορωνοϊού, πάρε 1 κιλό την ημέρα;

8 συμβουλές για την προσπάθεια αδυνατίσματος

Ιδού όταν έχουμε πρόβλημα με υπερβαρότητα και παχυσαρκία ένας σύντομος οδηγός (διαιτολόγος Τρίπολη)   1ον ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ , ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΑ ΝΑ ΤΡΩΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ Πολλοί θεωρούν ότι χωρίς να «κόψουν» θερμίδες από το φαγητό τους, μπορούν να χάσουν τα περιττά κιλά. Είναι καλή ιδέα αν χρειάζεται να χάσουν λίγα κιλά. Οι περισσότερες έρευνες συνηγορούν ότι … Περισσότερα 8 συμβουλές για την προσπάθεια αδυνατίσματος

Μέντα, μυρίστε-γευτείτε-μασήστε και ..ασκηθείτε!

Έχετε νιώσει ποτέ ευεξία και ενισχυμένη διάθεση για δραστηριότητα μετά από μάσηση ή δάγκωμα μιας τσίκλας/καραμέλας μέντας; Κάτι φαίνεται να τρέχει εδώ, περισσότερο από ένα απλό αίσθημα..(διαιτολόγος Τρίπολη)   Σε 2 σχετικά πρόσφατες μελέτες* μετρήθηκαν δείκτες απόδοσης- δραστηριότητας (μέγιστη ισομετρική δύναμη λαβής, κάθετα και μακριά άλματα, εισπνεόμενος και εκπνεόμενος όγκος από τους πνεύμονες, χρόνοι αντίδρασης, … Περισσότερα Μέντα, μυρίστε-γευτείτε-μασήστε και ..ασκηθείτε!

όταν ο αθλητής/ ασκούμενος θέλει να χάσει βάρος..

Η απόκτηση βάρους αποτελεί μια αργή και προοδευτική διαδικασία. Κατά τον ίδιο τρόπο είναι και η απώλεια βάρους. Όταν ο ασκούμενος επιθυμεί απώλεια βάρους πρέπει να προσπαθήσει με υγιή και αργό τρόπο να το πετύχει για να μη μειώσει την απόδοσή του και τον αθλητικό στόχο του. Τα επιτυχημένα προγράμματα για ασκούμενους περιλαμβάνουν μικρή μείωση … Περισσότερα όταν ο αθλητής/ ασκούμενος θέλει να χάσει βάρος..

Social Widgets powered by AB-WebLog.com.